Świat 5 Ustawienia

Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Nieaktywne
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Nieaktywne
Farmienie Aktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywny, bez przedmiotów
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia Nieaktywne
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Bez ograniczeń
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 180 dniach plemię musi posiadać minimum 60% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 12.03.07 00:00